Friday, October 22, 2010

kesinambungan memburu rete karun

*Hah senyum puas puas, muka aku sebesar gajah liar*


Ok sambung laie, sebagaimana tradisi sbelom ini, smua adalah pose pose kat kereta sbelom di lepaskan. So berbagai bagai aksi dipamerkan. Mana yang dah sibuk belek soklan pon ada, mana baru nak tampal pelekat pun ada, mana yang dah mula berbincang tentang strategi bagai segala. Smua ada, dan ada juga yang kesibukkan nak tukar suar dari suar panjang ke sluar pendek pon tidak ketinggalan *man toba punya hal. So aku sorang je yang menutup aurat di hari kejadian kekeke


*aku rasa senyum ku adalah palsu belaka*




*man dengan bangga menayangkan keting dia yang kerap dijadikan bahan jenaka suatu ketika dulu*

Gambar di atas di ambil di Bangi sana, di deretan kedai yang jauhnya bermahalah halah. Tujuan soklan mmg mau mengelirukan pihak lawan. Pihak penganjur takkan bg ko soklan seketol ketol begitu, makanya ko kene lebih bijak dari sang kancil. Knowing group aku yang banyak marhaban meraban, harus bergelak ketawa sesaja. Kalau stress pun kejap je, pastu gelak balik cam org gila.




Cuba korang bayangkan jikalau kedai ni adalah antara kemungkinan jawapannya, tak ke ko rasa keji hina dina nak dapat jawapan kayak gini? Bila dah dapat jawapan yang betul, tapi boleh plak jadi salah sbb ko tak tulis jawapan yang penuh. Contoh paling bijak adalah jawapan yang diperolehi ada ICE ROOM, tapi disqualified kerana jawapan sbenar adalah "RESTORAN ICE ROOM" tak ke gila namanya tu?! so disebabkan diri sudah dihanjengkan dengan soklan soklan begini, aku pose pose lam kete je, nok bertukar tempat ngan aku. Tapi aku still la navigatornya.

ok sambung laie.....

2 comments:

TiNiE said...

tahun depan make sure kaktin satu kumpulan...
sonang nak jadi kamus bergerak gitu...

farikh said...

insyaallah ada rezeki kita bergabung tenaga, meletus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis