Tuesday, February 22, 2011

Kaktus Ketot

*kesian kan rupanya?*


Sadis sungguh bila melihatkan kaktus nih. Umur nya dah setahun lebih, kalau baby, dah merangkak dah nih. Dan aku rasa kaktus ni cam dah mampos sbb tetiba (sangat tak relevan guna word "tetiba" like it was out of sudden plak) ianya mengecut mcm baju yang dikeringkan mengguna kan dryer. Shrinking sekecil kecilnya. Setahu aku kalau mampus pun, pasti dia akan hancur dan mereput, oh no, sound like macam mayat plak. Tapi kaktus ni cam bila dah shrink dia bentuknya statik mcm tu je.

Nak buang sayang. So aku biarkan je berposisi di hujung meja. Tapi apa dan kenapa aku tak mau buang tu, aku tak berapa pasti. Sian plak rasanya. Kalau dibuang, nanti pasunya kosong. *alasan*.

Pesanan farid yang tak reti bercucuk tanam: Jangan kau berangan nak menanam apa apa kat ofis sedangkan ko femalas nak menjaga. Adios.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis