Wednesday, March 2, 2011

Babai dan selamat maju jaya, Kak Amy!!


Konon konon aku cam ninja la, (Ninja assasin), Feeling bi rain

Okey ini n3 khas yang ditujukan pada kak amy, yakni exec saya yang beribawa. Pada hari Isnin yang lepas, adalah hari terakhir kak amy bertugas di department saya. Beliau dinaikkan pangkat dan transfer ke department lain (satu department ngan kak ya). So kak akmal selaku ketua kumpulan sorak mencadangkan ahli kumpulan sorak untuk makan makan. Tempat pilihan Fishmarket Manhattan di Sogo sana. Dekat dan pantas. Semua perbelanjaan di tanggung oleh kak akmal. Tq kak.

Ahli majlis daerah yang menghadirinya adalah kak amy, kak farah, kak akmal, lee chin, zalmi dan juga aku. Aku belikan kak amy coklat yang di order dari blog Chocolazad. Menarik sungguh coklatnya. Im sorry kak, saya tak tau nak bagi apa lagi. Coklat je terlintas di benak fikiran saya.

Ok apa apa pun, saya ucapkan selamat maju jaya pada kak amy, dan saya agak kesedihan sbb kak amy adalah bos kecil yang terbaik bg saya. huhuhu

Pesanan Farid: Sila beri tindak balas positif wahai tuan yang menerima kotak coklat kedua. pls pls pls

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis