Friday, September 9, 2011

Kasi bikin keychain pun cun jugak

*dah makan sikit baru snap*

Cerita minggu lepas, cam biasa gua ke the curve, makan nasik lemak rendang ayam dan air bandung di Nyonya kaler dan pada masa yang sama mau pergi gunting rambut. Tujuan menggunting adalah untuk membuang kaler oren yang banyak terdapat dihujung rambut gua (walhal dah terlebih kaler sehari sebelum raya itu hari).


Member gua kirim macaroon di cupcake chic, kebetulan ada pula Red Velvet yang sukar di dapati. Gua pun beli. Macaroon tu kaler kaler, kalau buat keychain mesti cantik. 

*satu dah baham, tinggal satu*

*macam mainan plastik*

Ok itu je kisah ringkas gua. (unta pun takda pemalas taip macam ni)

Farid kata: Kepada Ellie, selamat pulang ke Labuan. Jangan lupa balik kl balik, tak de siapa nak gunting rambut gua nanti.

2 comments:

sW33tdARLiNG said...

tak penah makan pun lagi macaron.. kalau beli pun, rasa sayang nak makan, sbb harga membunuh

farikh said...

nanti kita lelepak, aku banjer ko makan macaroon ek kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis