Thursday, December 29, 2011

Seriously im not good at this..

Semua ada kelebihan dan kelemahan, but for sure, your weakness is the worst part of yourself, is it? People always get notice bout their strength other then the other part. But for sure im no so good at this

Kadang kadang gua terfikir...... alangkah bagusnya jika tiada yang miskin dalam dunia ni, jadi yang kaya tak perlu keji yang miskin.

Kadang kadang gua terfikir...... Bagus kalau gua ada reset button atau edit button dalam kepala otak, so then gua boleh pilih mana mana memori yang nak disimpan, yang tak berapa nak best, boleh delete, for sure gua tak mahu jadi robot

Kadang kadang gua terfikir...... pasti hebat kalau setiap rumah di Malaysia di beri sebiji kereta, walaupun kereta paling murah di pasaran sudah memadai. So pagi pagi tiada lagi pemandangan merbahaya di mana bapa bapa menghantar anak seramai 4 orang naik satu motor sahaja.

Kadang kadang gua terfikir...... alangkah bestnya dapat travel setiap hari dalam hidup anda, then just choose sahaja mana mau pergi, take a first class flight, get nice hotel, do some outdoor activities and you do it everyday! awesome yo

Kadang kadang gua terfikir...... my house di tengah tengah lapangan terbang, so that everyday boleh dengar bunyi pesawat, cool sangat!

Kadang kadang gua terfikir...... bagus kalau employer bagi every each staff their own toilet, so that tak payah nak dgr bunyi prett prott dalam toilet yang dikongsi, nasty oh

Kadang kadang gua terfikir...... price tag reventon sama dengan harga proton waja , pegi pasar bawak lambo, hebat ko mak jah.

Kadang kadang gua terfikir...... boleh guna internet akses thru fon without any bill. Seronok bukan main, tak payah fikir limit data semua. boleh surf sampai fon melethop tanpa pening membayar bil.

Diantara yang paling hebat  adalah,

Kadang kadang gua terfikir...... Gua tinggal dengan my parents now, gua anak mak, and so what?!

Kadang kadang gua terfikir...... hebat nya goverment jikalau dapat menampung kos sepenuhnya untuk jemaah haji yang berusia 70 tahun ke atas, besar amal jariah tu.

Farid kata: if u wanna buzz me and just say few word, better lupakan sahaja, sbb gua ada banyak perkara lain hendak diuruskan, i mean it

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis