Wednesday, July 24, 2013

Kisahnya awal ramadan


Ikhwan adalah sangat suka makan strawberry, walaupun gua rasa masam satu macam, dia okay je makan. Good ikhwan, nowadays bebudak dah tak suka buah dan esp sayur. Apa nak jadi dengan generasi akan datang yang bakal kekuranan gizi. Gizi kataku.


ni masa pi pasar ramadhan (pos pos beli kuih akok), haa kalau bawak ikhwan ke sini dia tak banyak cerita sbb kat pasar ramadhan tak jual mainan, aman skejap dunia. Masa ni pi ngan adik ngan kemal. Pastu pi mekdi drive thru tapau ikhwan punya naget, tapi mamat yang jaga kaunter pandang serong, hallo bang, kalau gua yang makan, tak main la naget naget ni yer, gua makan samurai burger ye. cis dan malam tu ikhwan demam, patut la behave je sepanjang petang. 

Amni adalah suka pada makanan, cuba bagi dia makan, dia punya lompat lompat serupa paklong dapat nintendo 3ds xl. Eh nanti gua update story pasal nintendo 3ds xl tu yer. 



Itu hari lunch saja ronda sogo ngan nok gemok, pastu nmpk sharpie gold, silver ni, terus beli, yer gua dalam cobaan mengkomplitkan segala kaler yang ada. Dan ianya murah. 


Oh ini kali pertama untuk ramadhan kali ini, gua berbuka di luar. Masa ni menunggu nak pi amek nintendo tu la, so buka la dulu. Kemal adalah belanja. Sbb apa nandos? sbb kemal suka benar ngan nandos. gua? erm boleh la, nama pun orang banjer, tak kisah punya. pstttt koslo dia tak sedap yer, dah la cam pemalas motong kobis kasar kasar. ok bye

Farid kata: Trust nobody, peace out

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis