Tuesday, January 7, 2014

Dabel birthday celeb


*budak ini adalah mengada tak mo duduk sendiri, nak kene pangku la plak, kebas peha paklong*

Itu hari menyambut birthday apak kesayangan gua, so pepetang pegi Grand Lexis pi booked table. Pastu buat seprais la sikit ngan kek bagai, ada pakcik buat show malam tu siap nyanyikan lagu birthday kuat kuat. Orang lain smua makan nasik, gue makan salmon sudahnya. Feeling katanya. Boleh tahan rasanya. 

*Rupa paras salmon nya*


*Sentapan lepas suh pi makan ngan ibu, tapi tak mo, nak jugak paklong suap, kekdahnya apaknya jauh kat kota kinabalu sana, gini la jadinya*

*Samat harijadi pada apak kesayangan gue*

*kaver baru yang kaler biru*

Pastu masa dua hari haribulan, adik ngan apak gue mai kl nak banjer makan, sementelaah menyambut hari jadi auntie gue pulak. Ekceli harijadi auntie gue adalah bersamaan dengan apak gue, tapi tersambut hari jadi apak gue terawal sikit pulak, takpe la janji sambut. 

Pastu balik keje kocoh kocoh booked Basil kat Bangsar Vil, kata smua nak makan nasik, so ke sana lah kita. Dah order apa nak makan, pastu gue pi beli kek, pastu potong kek dan ngap. Oh by the way, ada diskaun untuk pemegang kad debit CIMB, 15% katanya. Tapi pemegang kad MBB like gue, takde pape diskaun pulak, cis. haa J kad juga ada 10% diskaun. So sila lah berkunjung ke Basil. 


*Mangkok tomyam kuar api, sib baik tak terbakar muka ko dik. Haa auntie gue yang berbaju hijo itu, Slamat hari jadi uda!*

Farid kata: makin tahu makin tua

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis