Friday, January 9, 2015

berSushi dengan kekakak

Di satu hari, hari apa ntah, tak ingat. Kak tin ponpon dan maya sepiah, ajak pi makan. Fikir punya fikir pi Quill sajok sbb dokek. Makan sushi! ayuh mari kita ikuti gambarajah berikut:

*Makanan saya yakni ada salmon, uih telan liuq lah ni*

*makanan kak tin, bento ke apa ntah tak ingat sbb dah lapar sangat*

*Makanan sepiah, rasanya piri piri ciken*

*Ice lemon tea adalah pilihan paling senang*

*Ini lah rakan bergembira dan rakan bersedih gue*

Yang benarnya mereka mereka ini adalah membelanja sempena hari lahir gue ini. Disini gue nak ucapkan jutaan makasih pada kak tin ngan maya sbb banjer kita makan. Ya lah, dalam ramai ramai kawan, korang lah kawan yang akan sentiasa ingat ari jadi titew. Hadiah tu smua tak penting, dah ingat hari jadi saya pun dah kira bahagia. Hehe makasih yang tidak terhingga pada korang. Moga semangat persahabatan yang jitu ini kekal hingga bercucu cicit.

Farid kata: lama sudah tak makan steamboat

1 comment:

Mya said...

sesama kasih!

xoxo,
sepiah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis