Friday, February 27, 2015

Menyambut harijadi awal

katanya suka sayang sama burger, so pembuka entri kene la gambo burger.


Last few week, gue ada ke fuel shack, memula pasang niat nak ke kedai lain, tapi ketutupan pula. Pastu dah alang alang ada kedai burger, so kita belasah burger. Secara keseluruhan nya gue amat suka sama fuel shack. Boleh pergi lagi next time. Tetiba terus bagi komen. Ok dah tu je, tutup kisah burger. Next....

*Cekak glow in the dark ditaja oleh tasya*

Last week berperancangan nk mensurprise hari jadi kemal. Harijadi yang sbenar 25 feb, so sebab smua bizi, so kita selebret awai. So gue, adik, tasha ngan shila keluar mempersiap kan segala kelengkapan. Beli dominos ngan kek je pong. Pastu kemal kol sbb dia nak mai umah lalu bertanya kami kami ni dimana, puas la gue kelentong kata pi hantar barang orang order bagai bagai, yang pastu kemal duk tanya lagik macam macam, dah gue tak terjawab, maklumlah naive tak pandang berbohong miahahaha. Pastu dah sampai umah terus sesiapkan makanan lalu gue pi tutup mata kemal. Oh is ngan ana jua ada menghadiri dengan berbagai bagai jenis makanan dibawanya.

So dah nyanyi, dah potong kek, bukaklah hadiahnya:

*Shila mambu kasik plate salamelekum tuk umah baru kemal*

*Adik ngan tasya share beli jam dinding piula*

*Farid manzora kasik patung rilakuma tgh meniarap*

*Gambar pi makan makan seafood*

Ok dah tu je rangkuman beberapa minggu, cerita langkawi tak abis lagik kekdahnya, nanti gue sambungan. bye

Farid kata: mood kelaut

1 comment:

aiin said...

wahhh kemal dapat bebear.. nak jugak boleh???hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis