Wednesday, December 30, 2015

Mari bermakan mee bot

Di suatu hari yang permai, kak tin pinpon dan sopiah sudah mengajakin makan di luar, Yer bohsan juga asyik la makan benda yang sama je kat kantor ini, sedangkan ikan lam akuarium pon tau betapa bohsan nya ko suap pallet hari hari ini kan kita di luar akuarium. So gue telah terkinja kinja nak makan boat noodle, yer la smua orang dah pi makan, gue je tak pernah, sedey. Tapi dikesempatan yang ado, kita zas kan saje. Boat noodle di sunway putra mall sana. Ikuti gambar rajah berserta keterangan yang diberikan. 

Muka farid tak terurus upama baru kematian isteri, sopiah ngan kak tin senyum sokmo. 

Kak tin ngan sopiah yang mengorder, gue tau nak teh ais je. 

*Nk terangkan satu satu pon tak gheti, so baham je smua tanpa rasa belas kasihan*

*Pastu ada apa ke ntah namanya, cam tepung pelita tapi tak basah dan lembab cam tepung pelita, tapi sedap, tu tangan sopiah*


*Ini pon tak tau apa ke namanya, tapi buah buahan yang digaul ngan sos cili, pedasnya? tak payah cerita, keluar segala mukus dalam hidung, tapi rasanya sedap dan tetiba ko akan rasa sihat sbb makan buah buahan*

*Last but not least minuman yang lethop, for those yang baru menjejakan kaki ke sini, sila lah minom teh ais tu, mmg sedap tak terkata sehingga srottttttttt srottttttttttttt ko akan sedot*


Kesimpulan, boleh disyorkan pegi, dan jangan la takut takut nak makan banyak, sbb mee nya seciput je pon, gue, kak tin ngan sopiah membaham sorang empat mangkuk je pon, kalau ikot kan, boleh je baham lebih dari lima (napsu apa ntah). So terima kasih pada kak tin dan sopiah kerana membawa saya bermakan mee bot ini. Saya sangat suka hati.

Farid kata: for kak tin dan sopiah, kita kene start pikir nak makan kat mana sempena arijadi sopiah bakal menjelang ni.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis