Monday, June 19, 2017

Sketching demi mencari sesuap bubur ayam Mc D

Hai bertemu lagi dalam rancangan "blog ini tak berupdate sejak tahun gajah". Pada tahun kancil ini, saya ingin membawa anda smua untuk melihat lihat dan berfikiran tentang smua sketch saya. Jika kamu berminat, anda boleh la berhubung dengan saya, pm kat fb saja lah atau boleh la tinggaikan saja pertanyaan anda di ruangan komen. 

Sebarang harga dan detail lukisan bisa di bincang. Usah bimbang usah khuatir, saya akan memberikan harga kasih sayang upama mak mertua sayangkan menantu pilihannya. 

Dilukis untuk Kak Bal

Dalam dilema pilih kaler, oh ini adalah Laufas, Iceland. Ada kata bikin corak tudung pon cantek, satu keje abang nk bisnes tudung plak pasnih lol

Percubaan kali kedua sketch atas kertas hitam

sudah di hantar pada pelanggan, harga tiptop




Notredame, Saigon

percubaan kali pertama ataih kertas hitam

Hadiah tuk kak nana

Hadiah harijadi norin



hadiah birthday Puan suli






Oh selain sketching building, saya juga boleh la doodle sesikit. 
jadi tunggu apa lagi, marilah ramai ramai menempah.
cheeewwaahhhh

Farid kata: sudahnya ko takde idea kan farid nak update, ujung ujung ko iklan je la binsis kecil kecilan ko ni kan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis